sâmbătă, 2 octombrie 2010

...


Însăilez căpruiul...cu frigul,căzând în gene eu nu mai am ochi...
voi mă orbiţi curgând în mine
în destul pântece nu-mi fremătaţi a aripi,
nu sunteţi nenăscuţi în mine,mă loviţi pe dinăuntru,
voi îmi aveţi plânsul o grimasă de suflet mort,în colţul gurii...

m-aş repara cumva,m-aş da să mă ofilesc în osul unui copac adult,
m-aş agăţa cu tot cu lacrimi sau frunze trecute blonde prin tine
şi mi-aş atârna o umbră eternă ca să mi te am soare şi pentru mine...
dar ţie îţi vine să îmi lipseşti câteodată,să îmi întristezi
clovnii de ploaie,
căci vin din toamnă să se joace,icnindu-şi cerul doar spre mine...

tu ai apus,părăsindu-ţi luna sau trăgând-o mereu după tine,
nu îţi e odihnă lumina,îţi colorează buzele întredeschise
şi noaptea rămâne cu gust mort,ruptă mereu din tine,
ca să mă îmbrace ochii căprui bine
când bătăi de lacrimi îmi stau golaşe în frig...
îmi alung,mamă,pleoapele...ca să-mi ţin zorii mereu deschişi,să am grijă de tine...

6 comentarii:

  1. Tu,suflet frumos cu noi in tine,ne ai si noi te-avem si tot ne vrem,tu pe noi si noi pe tine,cand mai uitam ca ne avem. Noi te iubim!

    RăspundețiȘtergere
  2. E dimineaţa caprifoiului, miros de ploaie în păr.
    Mi-am arcuit degetele pe fruntea-ţi,
    Ţi-am mirosit mâinile şi te-am strigat...
    Mama...
    Brazii ţi se prind de piept, îi acoperi...
    Copacii, bucuria copiilor din nuferi,
    Minunea din rouă.
    Dorul de tine,
    Toate azi, mi-au rămas... o icoană!

    RăspundețiȘtergere
  3. când bătăi de lacrimi îmi stau golaşe în frig...


    ....fara cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  4. Atât de complex , de bine închegat
    vizor în timp trăirile mamei ,nenăscute încă din ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. M-aş repara cumva,m-aş da să mă ofilesc în osul unui copac adult,
    m-aş agăţa cu tot cu lacrimi sau frunze trecute blonde prin tine
    şi mi-aş atârna o umbra eternă ca să mi te am soare şi pentru mine...

    emotionant. foarte frumos, bravo!!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. încă un om care îmi trebuie în toamna asta să-mi ţină de bine.

    RăspundețiȘtergere