sâmbătă, 12 martie 2011

Frunzei de alb

Aici,de sub trăirea vie,caldă...încâlcitul mers,singurul mers ce-a fost vreodată
alintă-n mângâieri şi-agaţă mătasea noastră,cea uscată,
căci eu plimb aripi decojite...pe bolta lui frumoasă,
aproape sunt eu,cea plânsă-n trup, apoi uitată.

privesc azi soarele cuprins de-aramă,cusut la coapsă,fericit,

căci jos tot raza lui îi poartă mersul aurit,
când ea e toată ofilirea,fiinţă-n păsări şi sfărşit...
ca naşterea,dar noaptea...mi-a fost ploaia,şi cad,ca ea,
apropiindu-mă...de mine,
am gând intortocheat,iubit,mi-aduc şi paşii efemeri,şi ei prea

aspru dezrobiţi de pomii deşi,cu ochii verzi,
închişi...

sori,mi-aţi apus şi sfâşiiţi,
vorbiţi în mine,cântaţi în mine,nu stiţi că eu aud?
tot mai frumoşi eraţi tăcuţi...
daţi viaţa ca ploaia rece-n piept la mine,iubiţi chiar stinşi de timpuri dulci,
când eu vă strig doar răsărirea,tot...ascunzându-mă cu noaptea-n mine,
îmi strânge umerii steliţi,când mi se scutură în vis de zile,
moarte flori...

5 comentarii:

  1. subţire plasa prin care visez
    e o încrengătură
    de lumină şi umbră
    bordată aleatoriu
    cu sentimente nesigure.

    dar uite!
    cuvintele curg prin defileul viselor
    de mult nu mai sunt uscate
    vîioagele imaginaţiei,
    lasî-le să zboare
    în înaltul cerului
    şi apoi
    mustind de nori şi curcubee
    îndige-le în ţărână
    să nască
    femeiască
    delicateţe:
    lumea prin ochii tăi.

    frumos. toamnă ân primăvară

    RăspundețiȘtergere
  2. te rog nu uita cât eşti de frumoasă. simt că eşti în floare, chiar de ţi se pare că-ţi cad frunzele

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu m-am incumetat niciodata sa scriu versuri si de asta respect oamenii care sunt in stare sa lege versuri si nu doar cuvinte.

    RăspundețiȘtergere