marți, 17 august 2010

Neverosimilităţii Irisului


cu buzele luate invers sau întoarse pe dos...razele,
de-a cuvintelor ceaţă,de-al meu fluture spre tine,
te iau în braţe,căci prin şoapte
tu mă auzi mai bine
când printre atâtea fluturări de păr
diferă culoarea
sau genele-ţi curgând a ploaie..


mă ai un râu obosit,cu degetele scăpând triste
în seminţe fără soare.
doar în oasele tale tăiate din umbră cu cuţitul
adie,simt
un suflet întreg,cu fericirea-i mătase...
ce mi-ai făcut?
că nu-mi mai ţin genunchii afară din aşternut,
lăsând loc lacrimilor.
poate sunt,ca să te am pe tine:
mereu laleaua ascunsă în acrobaţii de fulgi,
mereu omorând în creion vechi tăcerea,
jucându-mi pe neauzite ochii,
când adânc în dor ne încolţeşte pielea
o vară...


azi ştiu de inima ta încălţată de zei
într-o aripă croită în nedurere la zbor
da...inima ta de culoarea safirului
sau a curcubeului uitării...toamna.

azi,esti aici,mâine..până şi macul îşi
vrea roşul,de dragul odihnirii în pântecele lunii.


e noapte acum,şi mă protejează panglicile afecţiunii tale
ca atunci când..."am şezut amândouă pe trunchi
plângând cu mâinile îmbrăţişate
până când părul nostru de castane şi spice de grâu
ne-a înfăşurat gleznele..."


Ţie,prieteniei...



Asculta mai multe audio Muzica

doar iartă-mă...că am folosit cuvinte puţine şi că meritai un frumos mai plin...de tine.

10 comentarii:

  1. banuiesc ca 'frumosul plin de el' nu e niciodata satul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubire mare pe voi.
    Mersi de vizita, intorci frumos din condei...am sa mai arunc ochiu pe aici, imi place!

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. PENTRU VOI 2

    La sanu-ti abrupt am alunecat
    Oh, dimineata constransa intre coapsele tale
    M-a impreunat si m-a avut
    Ma nasteam intre palmele tale, iubite!
    Tu, care mi-ai asezat sufletul intre buzele-ti sangerii
    Si ai suflat travaliul nedibaciei mele
    Inconvoiatu-ti trup zbatandu-se
    Sub greutatea unui pamant necizelat

    Asterna-ma la picioarele tale...
    Calca-ma in tot neajunsul meu
    Da-mi drumul din urechea ingerului surd
    Arunca-ma in tine, iubite...
    Ucide-mi frica de a ma naste invers...
    Inauntru-ti.

    Celestine

    RăspundețiȘtergere
  4. atunci pentru voi doua :)

    Te strang la piept frumoaso

    RăspundețiȘtergere
  5. Allie,ardei gras care nu e gogosar,graso:)) multumesc!
    Mai stii cand ne bateau contradictiile la cap si inima le zicea sa ne lase in pace ca plateste ea?
    Of,e minunat si...suntem atat de viermi!Shake your ass,girl!\m/
    ...hai ca ma saturai sa tot scriu(mama lui de semnal),mai bine te musc.>:)
    Ich liebe dich!

    RăspundețiȘtergere
  6. servus...
    superb vers: "de dragul odihnirii în pântecele lunii"... frumoase si blinde cuvinte aici...
    ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna,eu sunt Madalin,imi place siteul tau,articolele si fotografiile publicate sunt bune,in general imi place sa vizitez siteuri si bloguri ca sa vad cum gindesc si ce opinii au alte persoane,eu sunt nascut in Nehoiu ,Nehoiu e un frumos orasel din Judetul Buzau si imi pare rau ca nu mai pot locui acolo, daca vrei intra aici si vei gasi un blog cu recopilari de Asasini in serie,e foarte incitant ,chiar daca e in alta limba are traductor incorporat.Daca vrei sa iti promovezi blogul,inscrie-l in acest Directorio web SEO , este un director web gratuit,oricum vreau sa iti recomand un blog interesant si un forum gratuit unde,la fel,iti poti prezenta blogul si in general poate fi o solutie buna pentru a primi vizitatori. Salutari din Madrid,aici locuiesc acum

    RăspundețiȘtergere
  8. pentru niste viermi cu aripi.. va dedic urmatoarea postare :)

    Pup

    http://mihaelacelestine.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. orice ai spune niciodata nu va fi suficient. ce e in tine e in ea. ce e in ea e in tine.

    RăspundețiȘtergere