luni, 26 iulie 2010

altul e Făt-Frumos

"eu,eu într-o zi am invadat intimitatea apei..când i-am mărturisit că avea gust
şi-a abandonat atunci nearipile într-o plantaţie de trenuri verzi,
de curând perfecţionate într-ale zborului şi mi-a curs un istoric select
mult prea lichid ca să mă scape...

îmi dau arama de Făt-Frumos pe faţă şi spun cum apa mi-a fabricat propria poleire de Eve
şi-a dezbrăcat pupilele ude în irişii mei secetoşi,a rămas goală netrup şi suflet,
...dăruindu-mi-se cu încălcarea de a nu rămâne pentru totdeauna
a adormit cu mine,într-un sac rănit de iarnă...
şi eu tot rătăcesc pe străzile ei băute de om,acelaşi Făt-Frumos cu scalpul timpului desculţ.

semn că nu mă gaseşti de prea multă neînsetare şi că apa e doar pielea fixă,cu valuri...cea amintită de mare în înfăţişarea ei."

şi dacă din ramuri Făt-Frumos ar fi gânduri,apa le-ar citi fetelor copaci?

Un comentariu: